Newsletter
Subscribe to our newsletter
FAQ

Nedenfor kan du finde svar på de spørgsmål, vi oftest bliver stillet om køb i vores butik:

 

 

 

 


 

 

 

 

Hvordan kan jeg kontrollere tilgængeligheden af produkter?

 

Ved siden af hvert produkt finder du oplysninger om dets tilgængelighed i butikken:

  • Ingen varer - i øjeblikket nul varer på lager; hvis du er særlig interesseret i dette produkt, så lad os vide det via e-mail på shop@printontime.dk eller telefonisk på +48 604 065 935
  • Lavt lager - de sidste varer er stadig på lager, så skynd dig med dit køb!
  • Mellemlager - vi har mindst flere eller flere varer på lager
  • Stort lager - vi har en tilstrækkelig mængde af produktet på lager til at udføre mange ordrer
  • Kan bestilles - vi kan få produktet specielt til dig; kontakt os via e-mail på shop@printontime.dk eller telefonisk på +48 604 065 935
  • Levering forventes - produktet vil snart være tilgængeligt
  • Tilbagetrukket - vores butik tilbyder ikke længere produktet

 


 

Hvordan kan jeg kontrollere fremskridt for en ordre?

 

Vi sender oplysninger til din e-mail-adresse om fremskridt med at gennemføre din ordre. Når du logger på din konto, kan du også få adgang til fuld information om dine nuværende og tidligere ordrer: status, indhold, adresser osv.

 


 

Hvor længe skal jeg vente på levering?

 

Umiddelbart efter du har afgivet en ordre, modtager du en informations-e-mail med et link, som du skal klikke på for at bekræfte ordren - vi begynder derefter at behandle ordren. Aktuel information om fremskridt med din ordre vil blive sendt til din e-mail-adresse.

 

Dato for modtagelse af pakken = produktionstid + leveringstid

 

Afsendelsesdatoen afhænger af tilgængeligheden af produkter og den valgte betalingsmetodend, mens leveringstiden afhænger af den valgte leveringsmetode.

» detaljeret beskrivelse af leveringsmetoder

 


 

Hvilke leveringsmetoder er tilgængelige?

 

Afhængig af mængden og vægten af de bestilte produkter, den valgte betalingsmetode og dine egne præferencer, kan du vælge en af følgende leveringsmetoder:

  • kurer,
  • indsamling personligt.

» detaljeret omkostninger ved levering

 


 

Hvor meget skal jeg betale for levering? 

Du vil se de samlede leveringsomkostninger for din ordre, efter at du har tilføjet produkter til din kurv og valgt dine foretrukne leverings- og betalingsmetoder - i oversigten finder du det nøjagtige beløb, der skal betales. Afhængig af den valgte betalingsmetode (forudbetaling eller ved levering) og leveringsmåde.

 

» detaljeret omkostninger ved levering

 


 

Hvordan kan jeg betale for min ordre?

 

Afhængig af ordrenes værdi, den valgte leveringsmetode og dine egne præferencer kan du vælge en af følgende betalingsmetoder:

  • elektronisk betaling (online betaling),
  • kredit- eller debetkort (PayPal),
  • overførsel til bankkonto,
  • kontant ved levering.

» detaljeret beskrivelse af betalingsmetoder

 


 

Kan jeg indsamle varer personligt?

 

Naturligvis kan du afhente din ordre på det personlige afhentningssted på Południowa 27D , 71-001 Szczecin. For åbningstider, se fanen Kontakt. Når du indsamler personligt, betaler du ikke ekstra omkostninger.

 


 

Hvad er rabatkuponer?

 

Under mange af vores reklamekampagner tilbyder vi rabatkuponer til vores kunder. De har form af koder, der skal indtastes i det relevante felt i indkøbskurven. Dette medfører, at det skyldige beløb beregnes under hensyntagen til rabatten.

Husk, at de fleste rabatkoder har en udløbsdato. Efter denne dato bliver koden inaktiv og kan ikke længere bruges til at opnå rabat.

 


 

Hvad er lagerrummet?

 

Lagerrummet er et område, hvor du kan tilføje produkter, som du stadig tænker på. Denne funktion er kun tilgængelig for registrerede brugere.

Hvis du diskuterer, om du vil købe et bestemt produkt, og du har en konto hos os, skal du bare logge på og føje produktet til dit lagerrum. Produkterne i lageret huskes for dig. Når du næste gang logger på butikken, finder du alle de produkter, du har gemt. Du kan når som helst vende tilbage til dem, flytte dem til indkøbskurven eller fjerne dem fra lageret.

 


 

Kan jeg få en momsfaktura?

 

Ja, du kan få en momsfaktura for produkter købt i vores butik. Til dette formål, når du afgiver en ordre, skal du på formularen med dine data vælge “Firm” og angive fakturaoplysningerne. Angiv dit ønske om at modtage en momsfaktura i bemærkningerne (under "Yderligere oplysninger"). Hvis du har et aktivt EU-momsnummer, udstedes fakturaen med 0% moms, og det betalte overskud kan krediteres fremtidige køb eller sendes tilbage til din konto minus eventuelle bankgebyrer. Hvis leveringsadressen adskiller sig fra fakturaadressen, skal du markere indstillingen "Forskellig leveringsadresse" på formularen og angive den adresse, som varerne skal leveres til.

Datoen for udstedelse af momsfakturaen er den dato, hvor din ordre blev sendt.

 


 

Hvordan kan jeg ændre min ordre?

 

Du kan kun ændre din ordre indtil det tidspunkt, hvor den er fuldt ud kompenseret. Efter at den er sendt til den angivne adresse, er ændringer ikke længere mulige. For at foretage ændringer i din ordre (adresseændring, tilføjelse af produkt, ændring til betalings- eller leveringsmetode) skal du kontakte os så hurtigt som muligt, helst via telefon: +48 604 065 935 (på engelsk).

 


 

Jeg placerede en fejl ved en fejl. Hvordan kan jeg annullere det?

 

Du kan kun annullere din ordre indtil det tidspunkt, hvor den er fuldt ud kompenseret. Når det er sendt til den angivne adresse, er annullering ikke længere mulig. For at annullere en ordre skal du kontakte os så hurtigt som muligt, helst via telefon: +48 604 065 935 (på engelsk).

 


 

Hvor er min pakke?

 

Hvis du vælger leveringsmuligheden for kurer, modtager du en e-mail med nummeret på forsendelseslisten og et link til en side, hvor du kan holde styr på den aktuelle placering af din pakke. Hvis du er en registreret butikskunde, vil dette link også være synligt i forsendelseskolonnen, når du ser dine ordreoplysninger.

 


 

Kommer produkter med en garanti?

 

Ja, produkter, der er tilgængelige i vores butik, har en producentgaranti, der er gyldig i Polen. Det er vigtigt at opbevare dit købsbevis (indtil modtagelse eller faktura) og den originale emballage i hele garantiperioden - disse kræves ved rapportering af fejl.

» garanti- og servicevilkår

 


 

Jeg har et problem med et bestilt produkt. Hvad nu?

 

Inden du accepterer en pakke, skal du altid kontrollere, at den ikke er blevet beskadiget under transit. Hvis emballagen bærer synlige ydre skader, anbefaler vi, at du nægter levering af pakken og derefter kontakter os telefonisk på +48 604 065 935 (på engelsk).

» detaljeret klageprocedure

 


 

Kan jeg returnere et produkt, som jeg har købt?

 

I henhold til lovgivningen har du inden for 10 kalenderdage fra leveringsdatoen for de bestilte varer ret til at returnere dem uden at give nogen grund og dermed trække dig fra salgskontrakten på de generelle principper indeholdt i loven om fjernkontrakter. Dette gælder kun for forbrugersalg, dvs. kun i tilfælde, hvor varerne sælges til en fysisk person, der foretager et køb, der ikke er relateret til professionel eller forretningsaktivitet. Det gælder ikke for varer, der er produceret under en bestemt arbejdskontrakt (f.eks. til dig på din anmodning).

Det returnerede produkt må ikke være forsynet med brugstegn - hvert element skal være komplet og fabrikspakket med varerne leveret i originalemballagen i uændret tilstand. Hvis denne betingelse ikke er opfyldt, accepteres produktet ikke.

» beskrivelse af klager og returneringer

up
Shop is in view mode
View full version of the site
Sklep internetowy od home.pl